really fast! cairns - darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van geriethaenjakoba - WaarBenJij.nu really fast! cairns - darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van geriethaenjakoba - WaarBenJij.nu

really fast! cairns - darwin

03 Juli 2014 | Australië, Darwin

Vanuit mackay hebben we de nachtbus genomen naar Cairns. 2 zeer mooie dagen in Cairns gehad! De 1e dag hebben we gesnorkeld en gedoken in het great barrier reef, super gaaf!! ongelofelijk wat er allemaal in de zee leeft, hele mooie ervaring! We waren nog maar net op de boot, keken we naar buiten en wie kwamen daar aan....? ja de 3 italiaanse jongens van Fraser Island. Kom je ze zomaar weer in Cairns tegen. Gezellig!!:)
De volgende dag hebben we een bustour gedaan onder cairns, de hele dag onderweg, en zoveel gezien! Super mooie watervallen onderandere: Josephine Falls and Milla Millaa Falls!! Zooo gaaf! bijzondere bomen, de Curtain Fig tree! rare vogels, rainforest. Foto's volgen nog. ( zeker de moeite waard om het op google in te typen ;))
De dag, om 4uur uit bed....WHAAT! ja.. we moesten het vliegtuig halen. rond 7uur zaten we in het vliegtuig, heel apart gevoel. Gaan we naar huis? Nee we gaan nog niet naar huis, nog lange niet... we gaan nog even door. Zin in nog meer nieuwe dingen! Maar ook zin om te werken, zijn dus druk bezig met zoeken. Hopelijk dat we straks wat vinden in de buurt van Perth.
Maar eerst nog even 'vakantie' komende 3 dagen gaan we naar Kakadu national park and Lichefield national park. Hopelijk zien we wat krokodillen en beleven we allemaal leuke spannende crocodil dundee avondturen ( enjaa we zullen goed oppassen..haha )
Dan nog een nachtje in Darwin, even bijkomen van vreselijk vermoeiende vakantie. en dan is het zover! DE trip naar Alice Springs, waar we 5 dagen gaan rondtrekken in de echte outback! Slapen onder de 10000000sterren en natuurlijk de Uluru zullen zien!
13 juli vliegen we vanaf Alice naar Perth.

We hebben er erg veel zin in!
Maar missen jullie toch stiekem ook wel;)

Cheers mate!;)

• 03 Juli 2014 - 10:25

Gert Ritsema :

Goedenavond dames, bedankt voor jullie verslag. We genieten met jullie mee. Goede reis verder en geniet van de mooie dingen daar we zijn nieuwsgierig naar de foto's. Jullie schrijven het zelf al, maar oma benadrukt het nog een keer, dat jullie wel voorzichtig moeten zijn. Veel plezier verder daar en tot de volgende blog. Groeten opa & oma en oom Gert.

• 03 Juli 2014 - 17:45

Garrie:

Leuk om te lezen! Genet er van!